HUR KAN VI HJÄLPA TILL?
Vanliga frågor

Vanliga frågor

Svaren på de vanligaste frågorna om vår Keune Professional-plattform finns nedan.

KONTO

Hur skapar jag ett konto på Keune Professional?

  • Våra kunder får ett meddelande från oss med ett användarnamn till vår Keune Professional plattform, lösenordet ställer du in själv. Om du inte har fått information om ditt konto, kontakta kundtjänst.

Hur aktiverar jag mitt konto på Keune Professional?

  • Vid ditt första besök på Keune Professional plattform ombeds du att skapa ditt eget lösenord. Gå därför till "Logga in" längst upp till höger och klicka på "Glömt lösenord". Följ stegen som anges på skärmen.

Jag har glömt mitt lösenord, vad ska jag göra?

  • Klicka på "Logga in" längst upp till höger och sedan på "Glömt lösenord". Följ stegen som visas på skärmen.

Hur hanterar jag mitt konto?

  • När du har loggat in kan du klicka på kontoikonen i övre högra hörnet eller på ditt namn och klicka på "Mitt konto". Du kommer då till din kontomiljö. Dina personuppgifter kommer direkt från vårt företagssystem och därför kan du inte ändra dem själv. Vill du göra ändringar? Kontakta kundtjänst.

PRODUKTER

Hur lägger jag till en produkt i min varukorg?

  • Du kan hitta önskad produkt via sökfunktionen eller menyn. Klicka sedan på "Lägg till i varukorgen" för att lägga produkten i varukorgen. Du kan fortfarande justera kvantiteterna i kundvagnen.

Jag kan inte köpa vissa produkter, vad ska jag göra?

  • Det bestäms per kontrakt vilka produktlinjer som du kan köpa. Du kan inte lägga till produkter utanför ditt avtal i din varukorg. Förväntar du dig att kunna köpa dessa produkter? Kontakta kundtjänst eller din kundansvarige.
KÄNNER DU REDAN TILL FUNKTIONEN FÖR OMBESTÄLLNING?
Visste du att du även kan göra en ny beställning av en tidigare order? Då lägger du helt enkelt alla varor från en tidigare beställning i din varukorg igen och kan vid behov justera dem innan du beställer igen. För att göra en ombeställning går du till "Mitt konto" och klickar på knappen "Ombeställning" för önskad beställning.
Visa mina beställningar

BESTÄLLNING

Hur gör jag en beställning?

  • Har du lagt till alla önskade artiklar i din varukorg? Klicka sedan på varukorgsikonen
    längst upp till höger och följ stegen på skärmen för att slutföra beställningen.

Kan även anställda göra beställningar?

  • Anställda kan också göra beställningar. Som affärspartner kan du själv lägga till konton för anställda. Det gör du genom att gå till din kontomiljö, via kontosymbolen eller ditt namn uppe i högra hörnet och klicka på "Mitt konto". Öppna fliken "Min organisation" och klicka på "Ny" under rubriken "Användare". Den anställde kan sedan själv skapa ett lösenord, enligt beskrivningen under "Hur aktiverar jag mitt konto på Keune Professional?

Hur kan jag se mina lagda beställningar?

  • I din kontomiljö ("Mitt konto") hittar du alla dina tidigare beställningar som du har gjort via Keune Professional-plattformen under rubriken "Beställningar". Här kan du se de beställda produkterna inklusive kampanjer och, om så önskas, göra en ny beställning.

Något gick fel med leveransen, vad ska jag göra?

  • Saknar du produkter i leveransen eller har du fått produkter som du inte har beställt? Kontakta kundtjänst.
PERSONLIGT KONTO FÖR ALLA DINA ANSTÄLLDA
Salongens anställda kan också göra beställningar. Som ägare kan du lägga till konton för anställda om du vill. Detta gör du genom att gå till "Mitt konto" och lägger till en ny anställd under rubriken "Användare".
Mitt konto