Vanliga frågor
Svaren på de vanligaste frågorna om vår Keune Professional-plattform finns nedan.
KONTO
Hur skapar jag ett konto på Keune Professional?
- Våra kunder får ett meddelande från oss med ett användarnamn till vår Keune Professional plattform, lösenordet ställer du in själv. Om du inte har fått information om ditt konto, kontakta kundtjänst.
Hur aktiverar jag mitt konto på Keune Professional?
- Vid ditt första besök på Keune Professional plattform ombeds du att skapa ditt eget lösenord. Gå därför till "Logga in" längst upp till höger och klicka på "Glömt lösenord". Följ stegen som anges på skärmen.
Jag har glömt mitt lösenord, vad ska jag göra?
- Klicka på "Logga in" längst upp till höger och sedan på "Glömt lösenord". Följ stegen som visas på skärmen.
Hur hanterar jag mitt konto?
- När du har loggat in kan du klicka på kontoikonen i övre högra hörnet eller på ditt namn och klicka på "Mitt konto". Du kommer då till din kontomiljö. Dina personuppgifter kommer direkt från vårt företagssystem och därför kan du inte ändra dem själv. Vill du göra ändringar? Kontakta kundtjänst.
PRODUKTER
Hur lägger jag till en produkt i min varukorg?
- Du kan hitta önskad produkt via sökfunktionen eller menyn. Klicka sedan på "Lägg till i varukorgen" för att lägga produkten i varukorgen. Du kan fortfarande justera kvantiteterna i kundvagnen.
Jag kan inte köpa vissa produkter, vad ska jag göra?
- Det bestäms per kontrakt vilka produktlinjer som du kan köpa. Du kan inte lägga till produkter utanför ditt avtal i din varukorg. Förväntar du dig att kunna köpa dessa produkter? Kontakta kundtjänst eller din kundansvarige.